Corrective statement concerning Greg Pichler

In 2005, xtra.ca (relauched in 2013 as dailyxtra.com) published two articles relating to a lawsuit involving Greg Pichler. The articles reported Mr Pichler as being a male-to-female transsexual, or words to that effect. In 2005, Mr Pichler did not identify as a male-to-female transsexual. The articles have been removed.